CANGUR I CLASSES DE REPÀS

Hola pares, mares i tutors!
Sóc la Carla, graduada en Psicologia i cursant máster en Psicopedagogia. Tinc 27 anys i m'ofereixo per a fer classes de repàs a alumnes tant de primària com d'ESO, Batxillerat i cicles, tinc experiència en classes de repàs ja que vaig estar treballant en una aula de repàs escolar a Cardedeu. També m'ofereixo per a fer de cangur dels vostres fills/es o per recollir-los i portar-los a l'escola, extraescolars, etc. Tinc nivell d'anglès B1 i facilitat de conversa. 
Em considero una persona responsable, rigurosa en el treball i amb ganes de seguir creixent professionalment. 


Disponibilitat horària completa i vehicle propi.  
Si necessiteu més informació o em voleu conéixer no dubteu en contactar amb mi al número 659396520 o per email: carlalopezalcazar@gmail.com

Gràcies per l'oportunitat!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR A GRANOLLERS

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)