CANGUR I CLASSES DE REPÀS

Bon dia!,

Em dic Luna, sóc una alumna de l’Institut Arquitecte Manuel Raspall a Cardedeu, encara que visc a un poble del costat, Cànoves.
 Actualment estic cursant 1r de Batxillerat, l'estic fent en francès, ja que si fas el Batxibac, pots obtenir una doble titulació de Batxillerat i el nivell B2 al acabar els dos anys.
En un futur, tinc pensat estudiar la carrera de Magisteri, concretament Educació Primària.
Tinc molt clar el que vull estudiar!
Em considero una noia agradable, seria, simpàtica, amable i sobretot, m'agrada cuidar a nens petits. 
Voldria trobar treball, per poder practicar i tenir més experiència i a més, poder ajudar-los per la seva millora d'aprenentatge.
Aquí us deixo les meves dades de contacte.
Número: 622295556
Correu: lunaandreadasilva@gmail.com

Gràcies per la vostre atenció i per aquesta oportunitat!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)