CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)


Hola!
Em dic Lucía, tinc 17 anys i visc a Parets del Vallés. Actualment estic a 2n de Batxillerat social i per tant he obtingut el certificat de l'ESO, també tinc el B1 de francès i estic estudiant per aconseguir el First Certificate English.

Una vegada dit això, vull oferir-me a fer classes particulars a nens de primària i de l'ESO, faig classes de Català, Castellà, Anglès i Francès bàsic, Matemàtiques, Història i Economia. També m'ofereixo a fer de cangur de nens i nenes amb horaris flexibles. és important dir que tinc experiència en ambdues coses.

Degut a la situació que estem patint actualment m'adapto a qualsevol mesura sanitària, per tant faig classes presencials i online.

Qualsevol dubte que tingueu o voleu conèixer-me més podeu contactar amb mi personalment tant per correu, com pel meu número de telèfon Whatsapp.
Correu electrònic: luciaramoss08@gmail.com
Número: 634 99 78 21

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR A GRANOLLERS