CANGUR I CLASSES DE REPÀS

Hola,
Soc l'Aida. Tinc 20 anys i soc estudiant de tercer de carrera d'Infermeria a la UB. Visc a Vilanova del Vallès i consto de permís de conduir B.
Em considero una persona molt pacient, alegre i extrovertida. Tinc experiència de 4 anys com a cangur de nens entre 2-12 anys. També he sigut professora de repàs de nens de primària i ESO (sobretot en llengues i biologia).
Per això, ofereixo els meus serveis com a cangur i classes de repàs. Si voleu més informació sobre mi, disponibilitat o preguntar qualsevol cosa, podeu contactar-me a través del meu correu aidaparra_98@hotmail.com o el meu telèfon 672400606. Estaré encantada d'ajudar-vos!

Moltes gràcies!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)

CANGUR A GRANOLLERS