CANGUR O CLASSES DE REPÀS

Hola, el meu nom es Carla Vega, tinc 16 anys. Visc a Cànoves i Samalús. Actualment estic fent Batxillerat a Sant Pere de Vilamajor. M'agradaria poder fer de cangur per nens i nenes de totes les edats per la zona.


M'agraden molts els nens. Tracto amb nens ja que porto des de molt petita ballant i fent de professora de ball. També ofereixo classes de repàs, no tinc experiéncia amb aixó, però m'agradaria tindre l'oportunitat de tractar amb nens i poder donar una educació a aquella gent que li costa.

Tinc una germana petita que té 12 anys. I conecto amb ella des de sempre. Li he ensenyat a ballar i a fer moltes coses. 

Si voleu més informació, podeu contactar amb mi desde el meu teléfon: 687392902! O via email : carla.vega@plamarcell.net.

Gràcies, una abraçada!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)