CLASSES DE REPÀS i TÈCNIQUES D'ESTUDI (possibilitat online)

Hola, em dic Ariadna, tinc 18 anys i sóc de Santa Eulàlia de Ronçana i actualment estic estudiant Criminologia a la Universitat de Barcelona. Vaig estudiar batxillerat social i per tant m’ofereixo a fer classes de repàs de les matèries d’aquesta branca. Entenc i parlo l’anglès. Durant tres anys vaig estudiar francès. També m’ofereixo per fer classes de tècniques d’estudi, per tal d’ensenyar “trucs” a l’hora d’estudiar i per millorar l'aprenentage, m’adapto a qualsevol manera de fer. 

Tinc experiència en classes de repàs, n’he estat fent durant tot l’estiu passat. 
Degut a la crisi sanitària, m’adapto perfectament a la pandèmia: puc realitzar amb normalitat classes presencials, semipresencials o totalment online. 
Per a més informació podeu contactar amb mi al correu ariadnaperezestape@gmail.com o al telèfon 640624738 via Whtasapp

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)

CANGUR A GRANOLLERS