CANGUR I/O CLASSES DE REPÀS

 Hola!

Em dic Paula, tinc 20 anys i visc a Vilanova del Vallès. Estic cursant 2n d'Educació Infantil i he realitzat tant pràctiques en un aula de P3 com treballs de cangur i professora de repàs anteriorment. Per a mi és una feina completament vocacional i per això vull oferir-me per fer classes particulars i/o cangur.
Per a les classes particulars faig classes de qualsevol matèria de primària i/o ESO, a més, no només ajudo amb l'explicació del temari sinó que també ofereixo tècniques d'estudi que ajudaran a l'infant o adolescent a l'hora d'estudiar sol/a, organitzar-se, etc.
Tinc el permis B de conduir, per tant puc anar a qualsevol casa de Vilanova del Vallès i pobles del voltant o també m'adapto per anar a biblioteques, llocs d'estudi, etc. Davant la crisi sanitària també puc fer classes online però recomano que sigui presencial (amb totes les mesures de seguretat) per tal d'oferir una ajuda més completa.
Sóc una persona responsable, empàtica i proactiva que s'entén molt bé amb els nens/es i adolescents.
Per qualsevol dubte, conèixer-me més o contactar amb mi ho podeu fer a través de:
Correu electrònic: paula2000maca@gmail.com
WhatsApp: 667680004
*Podeu trucar-me però per feina i estudis no sempre el puc agafar, per tant és millor un missatge. Gràcies!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)

CANGUR A GRANOLLERS