CANGUR I CLASSES DE REPÀS

Hola
Em dic Sandra, tinc 19 anys i sóc de Cardedeu. Aquest setembre cursaré el tercer any d'enginyeria industrial a la universitat politècnica de Catalunya. Tinc el First Certificate i estic estudiant de cara a treure'm el Advanced.


M'
ofereixo per donar classes de repàs de primària i d'ESO o fer de cangur a nens i nenes de totes les edats. També m'ofereixo per donar classes de repàs de matemàtiques a batxillerat. 
He treballat un any al Kids&Us de Cardedeu donant classes d'anglès a nens i nenes de 3 i 5 anys i també vaig estar-hi de professora en un casal d'estiu. He sigut auxiliar de monitor al casal d'estiu del pavelló municipal de Cardedeu i monitora al casal d'estiu del Zoo de Barcelona. 

Sóc la gran de 4 germans així que estic acostumada a estar i cuidar de nens. 

Tinc vehicle propi amb total llibertat de desplaçament i un horari bastant flexible.

Si t'interessa deixo a continuació el meu telèfon!
634557636 (whatsapp i/o trucades)
Gràcies!!!    

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)