CANGUR I CLASSES DE REPÀS

Hola!

Em dic Judit i tinc 24 anys. Actualment estic vivint a Sant Celoni però he estat dos anys vivint a un poble d'Irlanda, Kilkenny. Vaig estudiar Educació Primària a la universitat de Girona farà un parell d'anys, i just quan vaig acabar la carrera, vaig decidir anar a un altre país per tal de potenciar l'anglès i viure una gran experiència.

El primer any vaig treballar d'au pair i estava al càrrec de dues nenes de 3 i 9 anys, i el segon any vaig estar treballant com a mestra d'educació infantil a una guarderia Montessori amb infants d'entre 0 i 5 anys. La veritat és que va ser una experiència molt enriquidora que em va ajudar a créixer molt com a persona i en l'àmbit professional i docent. 

Així doncs, i degut al covid 19 aquest any vaig haver de tornar a Catalunya i per tant, m'ofereixo a fer de cangur a nens i nenes des dels 0 als 15 anys així com també m'ofereixo a impartir classes de reforç amb català, castellà o anglès.  

Per qualsevol dubte o pregunta només heu de posar-vos en contacte amb mi!!

Moltes gràcies!! Una abraçada

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)

CANGUR A GRANOLLERS