CANGUR I CLASSES DE REPÀS

 Hola, em dic Carla López, tinc 19 anys i visc a Santa Eulàlia de Ronçana. Sóc estudiant de segon any del grau de Química de la UB.


M'ofereixo per donar classes de repàs (Primària, ESO i Batxillerat Científic i comunes) o fer de cangur per tot el Vallès. Tinc disponibles totes les tardes d'entre setmana a partir de les 17:00 i el cap de setmana sencer. Disposo de vehicle propi i ofereixo la possibilitat de fer les classes de repàs a casa meva.
Com a experiència, porto dos anys realitzant classes de repàs a alumnes de Primària i ESO.

Podeu contactar amb mi a través del correu cloes50@gmail.com o per telèfon 640745803.

Moltes gràcies, Carla.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)