CANGUR I CLASSES DE REPÀS

 Hola! Hem dic Marina Camps i tinc 20 anys. Tinc la ESO i vaig fer un cicle 

mitjà de Pintura a La Llotja de Barcelona.
Actualment estic estudiant dibuix i buscant feina per pagarme una bona 
escola.
Visc a Granollers, pero hem puc acostar fàcilment a pobles del voltant.
Busco ajudar a algún nen o nena donant-li classes ja sigui de de repàs 
escolar (d'anglès, català, castellà,dibuix tècnic...) o donant-li clases de 
dibuix, coses bàsiques perque comenci,consells, recomanacions, exercicis de 
color, espais, anatomia etc.
Puc ajudar pràcticament en tot menys amb matemàtiques, em sap greu.
Si necesiteu cangur i/o clases de repàs hos puc asegurar que aprendrà i 
s'ho pasarà be :)

Em podeu contactar en el meu correu marinacampsco@gmail.com o al meu 
telèfon 722442811

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)

CANGUR A GRANOLLERS