CLASSES DE REPÀS I CANGUR

Bones!

Sóc la Susana Serrano, tinc 23 anys i visc a Montmeló. Tinc el Grau en Pedagogia i Màster en Psicopedagogia

La meva experiència professional ha estat com a cangur, professora de repàs, monitora de lleure, educadora de suport a tasques escolars amb un grup d'adolescents i com a monitora de suport a nens i nenes amb necessitats educatives.

M'ofereixo per donar classes de repàs (tant primària com secundària) i servei de cangur en la zona de Montmeló i rodalies. 

Els meus estudis em capaciten a atendre a qualsevol infant o adolescent a partir de les seves necessitats en l'àmbit escolar. 

Per qualsevol informació, el meu contacte és: serranosusana96@gmail.com

Moltes gràcies.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)