CANGURS I CLASSES DE REPÀS

Hola! Em dic Laia, tinc 18 anys i estic fent primer de carrera de Relacions Internacionals a la UAB. Visc a Alfou, molt a prop de Llinars del Vallès i Cardedeu.

M'ofereixo per fer canguratges i/o classes de repàs de primària, ESO i Batxillerat. De Batxillerat només les assignatures de català, castellà, anglès, llatí, història, economia i economia de l'empresa.

Tinc experiència amb nenes i nens, ja que sóc monitora del Centre Excursionista de Llinars i vaig treballar de vetlladora a la guarderia Nins durant un mes. També he treballat fent classes de repàs a un noi de 3r d'ESO. 

Si t'interessa, pots contactar amb mi a través del telèfon 629 17 93 38. Millor si m'escrius per whatsapp perquè no acostumo a sentir les trucades :) Ens veiem aviat!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)