CANGUR I CLASSES DE REPÀS

Hola! 

Sóc l'Ana Martínez, tinc 23 anys i visc a Montmeló. Actualment estic cursant primer del Grau Superior d'Integració Social, sóc graduada en el grau d'Educació Primària en l'especialitat d'Educació Física. 

Fa més de 10 anys que treballo com a entrenadora de bàsquet (Nivell 0) amb infants de 3 fins als 12 anys. He treballat com a monitora d'extraescolars en l'escola Palau Ametlla (Etapa infantil), 4 anys seguits en el Casal d'Estiu de Montmeló i en el Parc de Nadal de Montmeló i he treballat en l'escola Esportiva de Montmeló amb persones amb diversitat funcional com a monitora 

Actualment, des de fa 3 anys sóc cangur d'infants de 3, 9 i 13 anys i  des de fa 4 anys imparteixo classes de repàs a infants des de primària fins a l'ESO. A més, estic en tràmit per treure'm el títol de monitor de temps de lleure.

El meu objectiu és proporcionar les ajudes i recursos adequats a les necessitats dels infants i les famílies. 

M'ofereixo per a fer de cangur i classes de repàs per la zona del Vallès Oriental. Disposo de cotxe, per tant no tinc cap inconvenient a desplaçar-me a qualsevol lloc. 

Per contactar amb mi us proporciono el meu número de telèfon (671821306) i el meu correu electrònic: anmagu9@gmail.com

Moltes gràcies!!!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)

CANGUR A GRANOLLERS