CANGUR

Hola!

Sóc la Paula Campos, tinc 22 anys i visc a Canovelles. Actualment estic cursant tercer de carrera d’educació infantil, sóc TEI (Tècnica d’Educació Infantil) i monitora de lleure. 

Porto quatre anys treballant amb infants des de 3 anys fins als 7. Sóc monitora d’extraescolars, de casals d’estiu i fa poc vaig fer de cangur amb una nena d’un any. Als estius faig substitucions a una llar d’infants, porto 2 anys fent-lo. 
L’última feina que he realitzat ha sigut d’auxiliar tècnica educativa en pisos tutelats amb adults amb diversitat funcional. A més a més, els dissabtes faig un casal amb adults amb diversitat funcional.

Per tant, m’ofereixo per fer de cangur per la zona del Vallés oriental. Tinc cotxe, així que puc desplaçar-me a qualsevol lloc sense cap inconvenient. 

Tinc disponibilitat de tardes, ja que, actualment tinc universitat pels matins fins que acabi el curs (juny). 

Per qualsevol cosa podeu contactar amb mi per via mail o per telèfon. 
Telèfon: 687514115 
Gràcies! 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)