REFORÇ ESCOLAR EN MATÈRIES CIENTÍFIQUES


Sóc la Carlota i tinc divuit anys (visc a Llinars però puc desplaçar-me a localitats properes). Des de fa uns tres anys més o menys, ajudo a nens i nenes i adolescents a reforçar aquelles assignatures que els hi costen més. A més, tinc experiència en tres aules d'estudi i com a monitora de lleure.
Porto cursant ja quatre anys matèries de modalitat científica i podria ajudar-los amb matemàtiques, química, biologia, física... tant a estudiants de primària que s'endinsen per primera vegada en la ciència, com a estudiants d'ESO i batxillerat, que ja tenen una visió d'ella a poc a poc més gran i plural.  
A més, puc ajudar amb altres assignatures, com llengües (català, castellà, anglès i francès), filosofia i història. 
La meva metodologia es basa a entendre quines són les necessitats o passions de cada alumne, per tal de saber com dirigir les classes de forma amena i adequada per treure el màxim de profit.     
Podem resoldre dubtes, plantejar exercicis o preparar exàmens, amb material complementari pel seu estudi dels temes que estudien (amb esquemes, apunts i recursos d'Internet). Qualsevol dubte, no dubteu a posar-vos en contacte amb mi, sigui per WhatsApp o trucant al meu mòbil, 663760434 o al meu correu carlotajimmo@gmail.com.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)