CLASSES DE REPÀS I CANGUR

Hola, em dic Edgar Fuentes, sóc de Montmeló i tinc 22 anys.

Actualment, estic realitzant estudis d'Educació Primària a la Universitat i tinc molta experiència amb infants des de p3 fins a 2n de l'ESO.

Fa 5 anys que estic com a monitor voluntari a l'Esplai del meu poble, i he treballat en diferents casals d'estiu. També sóc monitor del menjador d'una de les escoles de Montmeló i monitor esportiu al pavelló del poble.
A part, també he estat monitor a l'acollida matinal de l'escola Pau Casals de Montmeló a càrrec de nens des de 3 anys fins als 12 anys.

Escric aquest anunci per oferir-me com a professor de classes de repàs per a nens/es de primària o com a cangur de nens/es de p3 a 6è de primària.

Si estàs interessat/da, pots enviar-me un correu a: edgarfuentesdelarosa@gmail.com i et facilitaré el meu número de telèfon.

Gràcies!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)