CLASSES DE REPÀS

Em dic Laura i tinc 9 anys d’experiència en monitoratge de lleure i classes particulars de repàs de matèries escolars. Sóc Biòloga Ambiental i visc a Granollers, a part de tenir la formació científica, també tinc coneixement de llengües: català, castellà, anglès i francès, i altres com geografia o història; totes a nivell d’ESO.
Les classes van enfocades a les necessitats del/s alumne/s, prèviament pregunto el temari i em preparo algun exercici i exemples pràctics per facilitar la comprensió de la lliçó i per reforçar el contingut si cal.
La meva disponibilitat és de tardes de dilluns a diumenge i matins de divendres a dilluns tan online com presencialment.
Contacteu-me si esteu interessats per WhatsApp o trucant al 678528241.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)