CLASSES DE REPÀS I CANGURS

Hola!
Sóc l'Helena i tinc 19 anys. Sóc de Sant Celoni i m'ofereixo per donar classes de qualsevol matèria (primària i secundària) tot i que estic especialitzada en el recorregut d'arts ja que vaig fer el batxillerat artístic i actualment estic estudiant 1r de carrera de fotografia. També puc donar reforç a alumnes de batxillerat artístic. Dono classes des dels 16 anys i he tractat amb tot tipus d'alumnes.
També m'ofereixo per fer de cangur en moments puntuals o de manera més continuada.

Tinc el carnet de conduir i per tant tinc disponibilitat de desplaçament.

Per a més informació em podeu contactar al 644490559 o enviar un correu a helenatravesset@gmail.com

Moltes gràcies:)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)