CLASSES DE REPÀS I CANGUR

Em dic Gisela Álvarez, visc a Montmeló i tinc 22 anys.

Sóc psicóloga i actualment estic realitzant un màster de psicologia infantil i juvenil. A més, des de fa 3 anys tinc el títol de monitora de lleure infantil i juvenil.

Tinc molta experiència amb infants. Des de fa 3 anys he traballat tots els estius al Casal d'estiu de Montmeló i al Parc de Nadal de Montmeló amb infants de totes les edats. També, des de fa aproximadament 5 anys, realitzo classes de repàs tant a nivell de primària com ESO. 

Abans de que comencés aquesta situació del COVID-19, treballava com a monitora d'esports a l'escola esportiva de Montmeló, donant classes de repás i com a professora de dansa a les extraescolars del CEIP Pau Casals. 

Quan estic amb nens i nenes el meu objectiu es sempre que s'ho passin d'allò més bé! 

El meu número de contacte és 651065136 i el meu correo giselaalvarezf97@gmail.com per si teniu algun dubte o considereu que puc ser la persona que busqueu per estar amb els vostres fills i filles.

Moltes gràcies.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)