CANGUR I CLASSES DE REPÀS

Hola!

Em dic Laura Serrano, tinc 21 anys i visc a Montmeló. Tinc el Grau Mitjà d'atenció a persones en situació de dependènciaGrau Superior d'Educació Infantil i ara mateix estic cursant a la Universitat el Grau d'Educació Infantil

La meva experiència profesional ha estat com a cangur, professora de repàs i monitora de lleure. A més, he fet pràctiques amb nens dependents i a una llar d'infants de 0-3 anys. 

M'ofereixo per donar clases de repàs a infants de primària i servei de cangur en la zona de Montmeló i rodalies. 

Els meus estudis em capaciten a atendre a qualsevol infant a partir de les seves necessitats en l'àmbit escolar. 

Per qualsevol informació, el meu contacte és: lauraserrano.98.06@gmail.com

Moltes gràcies.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CANGUR A GRANOLLERS

CLASSES DE REPÀS A SANTA EULÀLIA DE RONÇANA

CANGUR I CLASSES DE REPÀS (PRESENCIALS I ONLINE)